golyofej

Gazsi Zoltán

Eisberg Hungary Kft.

ügyvezető igazgató

1989-ben végeztem a gödöllői Agrártudományi Egyetemen. Először a Mezőgazdasági Minősítő Intézetben, majd 14 éven keresztül multinacionális környezetben dolgoztam, a Syngenta vállalatnál: az ócsai Kísérleti Állomás vezetése után különböző marketing- és projekt-koordinációs munkákat végeztem egyre nagyobb területen, szinte minden földrészt érintve. 2007 óta vagyok az Eisberg ügyvezető igazgatója. Hiszem, hogy a fejlődés kulcsa abban rejlik, hogy képesek legyünk lényegre vonatkozó kérdések feltevésére, aktuális élethelyzetünkre, munkánkra, környezetünkre vonatkozóan. Vezetői munkám során igyekszem másokat is az önismeret mélyítésére, a kitaposott ösvény elhagyására inspirálni. Fontos feladatomnak tartom, hogy minden nap inspirációt adjak kollegáimnak, folyamatos fejlesztésük által a cég állandó megújulását biztosítva. Az Eisberg cégcsoport- 2016 óta a svájci Bell Food Group részeként – közel 1300 munkatársat foglalkoztat Svájcban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában, Ausztriában és Spanyolországban. A magyar leányvállalat, az Eisberg Hungary Kft. 1992-ben alakult, jelenleg 250 fő dolgozik a 3000 négyzetméteres gyáli üzemben, ahol profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagoló berendezésekkel állítják elő a konyhakész csomagolt salátákat szigorú minőségbiztosítási kontroll mellett. A cég a kezdetektől piacvezető szerepet tölt be a konyhakész saláták hazai piacán. Forgalma megközelíti a 8 milliárd forintot, a Superbrands díjat már 9 alkalommal érdemelte ki. A konyhakész saláták gyártási folyamata során kiemelt fontosságot kap a tisztaság és a higiénia, hiszen nyers, hőkezelés nélkül fogyasztandó élelmiszerről van szó. Szigorú minőségbiztosítási követelményeink, a rendelkezésre álló modern technológia és motivált csapatunk összhangjával azonban biztosítani tudjuk vevőink számára a megszokott kiváló minőségű, ropogós salátákat az év minden napján. A fizikai dolgozók szerepe a munkaerőhiány növekedésével arányosan értékelődött fel az utóbbi években. Az okos vállalatok felismerték, hogy az elkötelezett munkaerő versenyelőnyt biztosít. Az elkötelezettség egyik fontos eleme a dolgozó készségeihez alakított kihívások biztosítása, az értelmes munka öröme. A kaizen az egyik leghatékonyabb módszer a dolgozók bevonására, azonban számos cégnél a valós felsővezetői elkötelezettség és az ezzel gyakran összefüggésben álló dolgozói motiváció hiánya képezi a szűk keresztmetszetet. Ezek nélkül a fejlesztések igazi előrelépés helyett megállnak a kirakatprojektek szintjén. Motivált, elkötelezett csapat megléte esetén is maradnak még buktatók, melyek gyökéroka az információhiányban vagy az emberi kommunikáció természetében keresendő. A belső kommunikáció fókusza a legtöbb gyártó cégnél a céges emaillel rendelkező irodai és vezető (közép és csoportvezető) csapatra koncentrálódik, és a vezetők abban bíznak, hogy az információ lecsorog minden szintre idővel, valahogy. A dolgozói tájékoztatón elhangzott információk -ráadásul gyakran torzultan- a műszakbeosztások miatt csak a dolgozók kis részét érik el. A fenti problémák kiküszöbölésére 2019. júniusban elindítottunk egy új kommunikációs formát, a HR piacon jelenleg abszolút újnak számító technológiát, a „chatbot kommunikációt”. A chatbot technológiát ajánljuk minden HR-es kollégának, aki hidat szeretne építeni a vezetőség és a fizikai dolgozók között.

További előadók:

Küldetésünk, hogy hazai és nemzetközi példákon keresztül bemutassuk a precíziós gazdálkodás gyakorlatát - úgy, hogy a beruházás
meg is térüljön

KONFERENCIA ÉS KIÁLLÍTÁS 2020

A nagy sikerű PREGA Konferencia és Kiállítás rendezvény sorozat 2020-es állomásán ezúttal is a lehető legtöbb és leghasznosabb információk átadására helyezzük a hangsúlyt.

Share on facebook
Rendezvény megosztása

Ha felmerült Önben bármilyen kérdés, forduljon hozzánk bizalommal a tusak.zita@prega.hu e-mail címen vagy hétköznap 08:00 – 16:30 között a +36 30 383 3506 telefonszámon.

  • Időpont: 2020.02.18-19.
  • Helyszín: 1044 Budapest, Íves út 16., Aquaworld Resort ****

Fizetési rendszer: