Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak605 FtBenzin árak607 FtEUR388.05 FtUSD356.13 FtCHF391.85 FtGBP452.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tisztelt Fórumozó kollégák! Érdekődni szeretnék két gép iránt. Az egyik a Lamborghini CROSS 874-95, a másik pedig az MTZ 1221-es. Minden felvetés érdekel jó is, rossz is.
Tisztelt Fórumozók!A következő eredmény született:1.JD.14 szavazat,2.CASE 8 szavazat,3.FEND és MF.7-7 szavazat,4.MTZ és VALTRA 5-5 szavazat,5.ZETORésLANDINI 3-3 szavazat,STEYR 2,a többi 1 szavazat.
Ettől még vehetsz 135 lovast, ha visszaolvasod a hozzászólásokat a váltógondok 150 LE feletti szériákról szólnak. Egyébként az árához mérten jól felszerelt gépek.
Az MTX200 külön történet, ott az volt a gond, hogy mikor az ARGO megvette a doncasteri gyárat és a licencet, akkor gyorsan akartak fejleszteni, és kihoztak egy 200 lovas verziót ugyanazzal a váltóval, amit az IH eredetileg 170 LE-re méretezett. Naná,hogy kifeküdt az összes. Utána variáltak valamit, de nem tudom a végét. Engem a McCormickkal kapcsolatban sokkal jobban aggaszt az a tény, hogy az ARGO bezárta a doncasteri gyárat és áttelepíti a gyártást olaszba. Félek. hogy innentől kezdve nem lesz más, mint egy "pirosra festett landini".
Egyébként,nagyon tetsztta traktor,a váza olyan mint a mozdonyé!Mtx -t teszteltem azokban a legnagyobb gond az volt,hogy munka-sebbesség tartományban 5km/ó-12KM/ó-ig kevés volt a használható fokozat!1,6km-s ugrások voltak a tartományok között! Ez szántásnál nagyon sok,egyéb munkánál is!
Igen az XTX-en én is gondolkodtam, de más irányba beruháztunk, ez most tolódik egy pár évet. Addigra megint teljesen átalakul a traktorpiac. Meg addigra talán ez is kiforrja magát, az új fejlesztésekkel az elején mindig gond van. De ha jön a szervizesem, akkor majd rákérdezek erre a váltóproblémára,úgy tudom van pár XTX-je
Nekem elméletileg az MTX elődje van IH-ban. De azt hiszem az MC-ben is ugyanez a váltó van. Amit Te mondasz,az akkor fordulhat elő, hogyha a váltóban átszakadnak a tömitések. De ilyet én nem hallottam még. Talán a tőmítés minőségén akart spórolni a gyár? Nehezen tudom elképzelni, hogy a gyárban másképp rakták volna össze, mint az IH-kat, annál is inkább mert volt idő, mikor azonos soron készültek az IH-k és a McCormikok. Ami konkrét problémáról tudok, az a motorok környékén esett meg. Volt olyan cég, ami 5 MTX-et vett és 3 olyan szinten ette az olajat az elején, hogy 300 óra alatt egy egész kannával (20l) kellett utánatölteni. de utána ez is megszűnt.
olyan traktor már nincs hogy Steyer csak piros fehérre festett nyuszi meg kész Szegény osztrákok is szidják már mint a bokrot pedig náluk az volt a sláger márka
MC-XTX sorozatnál voltak kapitális váltó gondok!Minden gép áteset garancia alatt 1-2 váltó javitáson! Az történt velük,hogy a póver kapcsolás allat egyszere két sebbeségbe tette a váltót a kapcsoló ! Tört szakadt minden! Hónapokig álltak a gépek!Egyébként a régi case mintájára készült trakik,káér értük!
Válasz #48. hozzászólásra
Hát igen erre mondják hogy szo.ás . Amúgy egy gyártó se tökéletes mindenhol előfordulhat hasonló eset . Ezzel nem a kormikot akarom védeni . Bár halottam olyat hogy a 200 lovas kormiknak garancia idő után 500 üa.val eltört a főtengely . Huntracos szervizesek azonnal vitték bevizsgálni és kiderült anyaghiba volt . Ekkor a tulaj kapott egy motor cserét a ingyen . Ilyen is elő fordul .
Fan bocsi de ezt nem tudtam . Bár motor téren mindegy hogy sisu vagy perkins esetleg caterpillar .
Nem a motorjával van gond a mcc.-nek. A csoporttársam mérkaszervizes, ment gari javitásra és az új alkatrész (asszem első kerékagy) 1 cm-rel volt elméretezve, még annyit a cikkszám egyezett nem elrendelték. Ez csak 1 péda volt.
Válasz #43. hozzászólásra
Még nem de azért a sisu motor magáért beszél és árfekvésben pedig kisebb mint a jd vagy a fendt . Ugyan ez a helyzet Chalenger trakival amiben pedig a Caterpillar motor dohog .
88 hozzászólás
Válasz #87. hozzászólásra
a végén kiderül, hogy az mf-em piros lambo))))))
Géza pedig ha tudnád hogy ahol a lambót gyártják ott Fergusont is gyártanak )
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-02-13 20:05:44
én a másikról is lebeszélném
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-02-13 20:04:38
Tisztelt Fórumozó kollégák! Érdekődni szeretnék két gép iránt. Az egyik a Lamborghini CROSS 874-95, a másik pedig az MTZ 1221-es. Minden felvetés érdekel jó is, rossz is.
Ahogy elnézetem nem kell szégyenkeznem a valtrával
Válasz #79. hozzászólásra
4 jóminőségű gumiköppenyért meg mémi pótsúllyért még nem veszek ferdzsót!
Válasz #78. hozzászólásra
egy JD-t nem nehéz elhúzni, ha nem jár a motorja vagy üresbe van
az Mf bajba lenne ha összekötnék egy Landinivel
És ezt:
http://youtube.com/watch?v=q2c2ENrnf8g&feature=related
És ezt is:
http://youtube.com/watch?v=Huda6GQ56KI&feature=related
Ezt érdemes lenne megtekinteni
http://youtube.com/watch?v=JRZEhMYt9ZU
Válasz #75. hozzászólásra
Honnét tudod?
Mennyi üzemórát hajtottál "Claas" traktort?
Válasz #74. hozzászólásra
Ez így igaz a Claas ,
traktorok terén sehol sincs
Úgy látom a Claas sehol sincsen.
Válasz #72. hozzászólásra
A fiat kettőt kapott!! Ne ferditsd az infókat ;)
Tisztelt Fórumozók!A következő eredmény született:1.JD.14 szavazat,2.CASE 8 szavazat,3.FEND és MF.7-7 szavazat,4.MTZ és VALTRA 5-5 szavazat,5.ZETORésLANDINI 3-3 szavazat,STEYR 2,a többi 1 szavazat.
Hús futár után szabadon!
1. Fiat 180/90,1880
2.Rába 250
3.T-150 K Rába motorral.
Ezek még sok földet megmozgatnak a nagy Magyar határban ha jó gazdájuk van.
Válasz #69. hozzászólásra
a nyugatiaknál
a Valtra már drága
a JD és a Fend nem az ár-érték arányáról hiresek, jó gépek, de drágák
Lóerő kategóriától eltekintve, kizárólag ár-érték arányban:
Keletiek:
1. Mtz
2. Zetor
3. itt véget is ér az értelmes márkák listája
Nyugatiak:
1. Valtra
2. John Deere
3. Fendt
Azért nem tettem le róla
Válasz #65. hozzászólásra
Ettől még vehetsz 135 lovast, ha visszaolvasod a hozzászólásokat a váltógondok 150 LE feletti szériákról szólnak. Egyébként az árához mérten jól felszerelt gépek.
Teszek egy új variációt a használt gép piacról .
1- Dutra D4k
2-Rába Steiger 250
3-Fiat 180-90 DT
Kinek mi a véleménye . Felénk bevált gépek
Pedig gondolkodtunk hogyha véletlen új gépet veszünk akkor 135-ös kormikot . Bár 120 lóig csak zetor a favorit nálunk
Válasz #63. hozzászólásra
Az MTX200 külön történet, ott az volt a gond, hogy mikor az ARGO megvette a doncasteri gyárat és a licencet, akkor gyorsan akartak fejleszteni, és kihoztak egy 200 lovas verziót ugyanazzal a váltóval, amit az IH eredetileg 170 LE-re méretezett. Naná,hogy kifeküdt az összes. Utána variáltak valamit, de nem tudom a végét. Engem a McCormickkal kapcsolatban sokkal jobban aggaszt az a tény, hogy az ARGO bezárta a doncasteri gyárat és áttelepíti a gyártást olaszba. Félek. hogy innentől kezdve nem lesz más, mint egy "pirosra festett landini".
Válasz #51. hozzászólásra
Ferinek igaza van. Dunaföldváron egy MTX 200- as gépnél is ez volt a probléma, nem volt egy éves...
Válasz #61. hozzászólásra
Nem úgy gondoltam,hogy 500 méterenként ugrálj ki és változtass a fogásszélességen. Sajnos valamilyen kompromisszumot itt is kell kötni.
Válasz #60. hozzászólásra
Varió ekéket használok,de nem szeretek ugrálni a barázdában!
Válasz #59. hozzászólásra
Igen ismerősaz IH-ból. Szántásnál gond lehet. DE már megszoktam,hozzá kell igazítani az ekét fogásszélességben.
Válasz #58. hozzászólásra
Egyébként,nagyon tetsztta traktor,a váza olyan mint a mozdonyé!Mtx -t teszteltem azokban a legnagyobb gond az volt,hogy munka-sebbesség tartományban 5km/ó-12KM/ó-ig kevés volt a használható fokozat!1,6km-s ugrások voltak a tartományok között! Ez szántásnál nagyon sok,egyéb munkánál is!
Válasz #57. hozzászólásra
Igen az XTX-en én is gondolkodtam, de más irányba beruháztunk, ez most tolódik egy pár évet. Addigra megint teljesen átalakul a traktorpiac. Meg addigra talán ez is kiforrja magát, az új fejlesztésekkel az elején mindig gond van. De ha jön a szervizesem, akkor majd rákérdezek erre a váltóproblémára,úgy tudom van pár XTX-je
Válasz #56. hozzászólásra
Az MC,MTX sorozattal nem volt semmi gond!Tavaly kacékodtam a vétel gondolatával XTX! De a fentiekben leirt hiba miatt elálltam a vételtől!
Válasz #55. hozzászólásra
At XTX-ben teljesen új váló van, a régiek (MTX, MC) 4x4-esek, az XTX-ben 4x8-asok.
Válasz #53. hozzászólásra
Agyár visszarendelte az összes xtx-t! váltójavitás!2007 második felétől új váltóval jöttek ki!
1, Csak a John Deere
Válasz #51. hozzászólásra
Nekem elméletileg az MTX elődje van IH-ban. De azt hiszem az MC-ben is ugyanez a váltó van. Amit Te mondasz,az akkor fordulhat elő, hogyha a váltóban átszakadnak a tömitések. De ilyet én nem hallottam még. Talán a tőmítés minőségén akart spórolni a gyár? Nehezen tudom elképzelni, hogy a gyárban másképp rakták volna össze, mint az IH-kat, annál is inkább mert volt idő, mikor azonos soron készültek az IH-k és a McCormikok. Ami konkrét problémáról tudok, az a motorok környékén esett meg. Volt olyan cég, ami 5 MTX-et vett és 3 olyan szinten ette az olajat az elején, hogy 300 óra alatt egy egész kannával (20l) kellett utánatölteni. de utána ez is megszűnt.
Válasz #47. hozzászólásra
olyan traktor már nincs hogy Steyer csak piros fehérre festett nyuszi meg kész Szegény osztrákok is szidják már mint a bokrot pedig náluk az volt a sláger márka
Válasz #48. hozzászólásra
MC-XTX sorozatnál voltak kapitális váltó gondok!Minden gép áteset garancia alatt 1-2 váltó javitáson! Az történt velük,hogy a póver kapcsolás allat egyszere két sebbeségbe tette a váltót a kapcsoló ! Tört szakadt minden! Hónapokig álltak a gépek!Egyébként a régi case mintájára készült trakik,káér értük!
Válasz #48. hozzászólásra
Na ez marha érdekes, amit most leírtál,mert ahogy én tudom carraro híd van alatta, a nyugati traktorok jó része ugyanerre a hídra épül.
Válasz #48. hozzászólásra
Hát igen erre mondják hogy szo.ás . Amúgy egy gyártó se tökéletes mindenhol előfordulhat hasonló eset . Ezzel nem a kormikot akarom védeni . Bár halottam olyat hogy a 200 lovas kormiknak garancia idő után 500 üa.val eltört a főtengely . Huntracos szervizesek azonnal vitték bevizsgálni és kiderült anyaghiba volt . Ekkor a tulaj kapott egy motor cserét a ingyen . Ilyen is elő fordul .
Fan bocsi de ezt nem tudtam . Bár motor téren mindegy hogy sisu vagy perkins esetleg caterpillar .
Válasz #45. hozzászólásra
Nem a motorjával van gond a mcc.-nek. A csoporttársam mérkaszervizes, ment gari javitásra és az új alkatrész (asszem első kerékagy) 1 cm-rel volt elméretezve, még annyit a cikkszám egyezett nem elrendelték. Ez csak 1 péda volt.
hali mindenkinek!!
1.Landini
2.jd
3.Steyr
Válasz #45. hozzászólásra
Tévedsz a chelenger sárgára festett MF tehát abban is perkins meg sisu motor van
Válasz #43. hozzászólásra
Még nem de azért a sisu motor magáért beszél és árfekvésben pedig kisebb mint a jd vagy a fendt . Ugyan ez a helyzet Chalenger trakival amiben pedig a Caterpillar motor dohog .
Ha azokat a szempontokat vesszük figyelembe amelyeket a 1sz hozzászólásban m eghirdettél akkor:
1= Valtra
2=MF
3=Landini
Válasz #39. hozzászólásra
Hús Futár!
Neked volt már MCcormick trakid?
És ha igen ennyire jó?
Sziasztok!
Nálam a sorrendek:
100 lovas kat:
1.JD (márkahűség)
2.MF
3.V.Valmet
200 lo körül:
1.JD
2.Case
3.MF
Törzscsuklós:
1.JD
2.Cat
3.Case
Gumihevederesek:
1. Cat
2.JD
1: LANDINI
2: CASE IH
3: SAME
1.MF
2.JD
3.FENDT
1-MCcormick
2-Chalenger {gumikerekes}
3-Zetor